دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

انسیه خزعلی: زنان ایرانی اجازه ندادند غرب به اهدافش برسد

  • کد خبر: ۱۸۶۵۴۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
انسیه خزعلی: زنان ایرانی اجازه ندادند غرب به اهدافش برسد
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان ما در برابر  هجمه‌های امپریالیسم رسانه‌ای که تلاش نمود زیر نقاب زن و آزادی اهداف شوم خود را محقق کند، ایستادگی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی عصر امروز در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خورشید که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به تلاش غرب برای وارد کردن خدشه به هویت زن ایرانی، اظهار کرد: زنان ایرانی با ایستادگی و مقاومت خود اجازه ندادند غرب به اهدافش برسد.

وی ادامه داد: در این زمینه، مقتدای آزادگان و پیامبر استقلال و عزت برای تمام‌مظلومان جهان، امام خمینی (ره) سکاندار عرصه‌ای شد که به زنان پیشگامی آموخت و مکرر می‌فرمود در نهضت انقلاب، زنان بر مردان مقدم بودند. زنان ایرانی گاه با فداکاری و بدرقه عزیزان خود به میدان نبرد، گاه با حمایت‌های خود از جبهه‌ها، گاه با حضور در سنگر‌های دانش و گاه با فعالیت در عرصه‌های اقتصادی نقش تاثیرگذار خود را در جامعه نشان داده‌اند.

معاون امور زنان ریاست جمهوری با بیان اینکه زنان ایرانی با تاسی از حضرت زهرا(س) توانستند الگوی سومی از زنان را به جهان معرفی کنند، افزود: زنان ما در برابر  هجمه‌های امپریالیسم رسانه‌ای که تلاش نمود زیر نقاب زن و آزادی اهداف شوم خود را محقق کند، ایستادگی کردند. بانوان رسانه‌ای ایران نیز استوار ایستادند و همچون شیرین ابوعاقله حرکتی را انجام دادند که دشمن حتی از جنازه آنان در وحشت است.

خزعلی بیان کرد: امروز زنان دنیا در کنار تروریسم حکومتی با مشکلات فراوانی روبرو اند که نتیجه افراط‌گرایی و بهره‌کشی ظالمانه از جنسیت آنان در این مجامع است. بیشترین ضرر و زیان از این شعارها، متوجه زنانی است که گاه باید در سنین کودکی بدون همسر عهده‌دار فرزندانشان باشند، گاه جسم آنان طعمه هوسرانان گردد و جنبش‌هایی مانند me too رقم زده شود و گاه مجبور شوند تفاوت‌های فیزیولوژیک خود را به اسم تساوی نادیده گیرند و معیار پیشرفت را مشابه مردان شدن بدانند و هویت خود را لگدمال کنند و سهم مضاعفی در مدیریت خانه و مسئولیت اجتماعی به دوش کشند، در حالیکه عدالت حکم می‌کند حمایت‌های ویژه‌ای از زنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اینجاست که نقش خانواده و لزوم حمایت از آن معلوم می‌شود، گفت: باید ما زنان با یکدیگر شبکه‌هایی را برای نشان دادن هویت زنان و مطالبات واقعی آنان به جهان تشکیل دهیم. مصائب و آسیب‌هایی که زنان در مجامع بین‌المللی تحمل می‌کنند، ما را موظف می‌کند همان طور که رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح کردند، مسئله خانواده را به یک دستور کار جهانی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم خانواده و جنسیت مانند بسیاری دیگر از ثروت‌های فرهنگی به تاراج برود و بازیچه سودجویان شود.

معاون امور زنان ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید با حفظ و حمایت خانواده، اجازه ندهیم با مفاهیمی نظیر خانواده‌های غیرطبیعی و چندگانه در حق بشریت جنایت شود. رهبری معتقد هستند زنان می‌توانند تاریخ را با تبیین روشنگری تغییر دهند، همان کاری که حضرت زینب(س) کردند.

خزعلی اضافه کرد: زنان نه فقط به خاطر منافع معنوی خود، بلکه برای اینکه منافع بشریت آسیب نبیند، در این مسیر روشنگری می‌کنند. این کار از عهده زنان برمی‌آید و از حق در برابر باطل دفاع می‌کنند. شما زنان پیام‌رسان و تبیین‌گر در این زمره قرار دارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->